סמוטריץ': "אסור לתת לאויבינו את התענוג לראות אותנו רבים ומפולגים"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ': "אסור לתת לאויבינו את התענוג לראות אותנו רבים ומפולגים"

    יו"ר הציונות הדתית קרא לראש הממשלה וח"כ סער להתגבר על הקשיים האישיים ולהקים ממשלת ימין חזקה

    צילום: פלאש 90
    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' נאם היום (שני) בישיבת סיעתו והתייחס לפרעות בירושלים והבהיר כי צריך לצאת בהסברה לעולם על התקיפות האנטישמיות בישראל כנגד יהודים.

    עם זאת הוסיף סמוטריץ' כי מול אזרחי עם ישראל צריך "הבטחת חופש תנועה בטוח וחיים יהודיים בכל חלקי העיר תוך אפס סבלנות לגילויי אנטישמיות לאומים מצד הערבים.
    וכמובן, כתשובה ציונית הולמת – חיזוק כל המוסדות השלטוניים שלנו במזרחה של העיר, וחיזוק ההתיישבות".

    יו"ר הציונות הדתית קרא לראש הממשלה ואמר, "אשר עוד היום את הפקדת תב"ע עטרות.
    אנו מתקרבים ליום ירושלים. זה הזמן לומר בקול גדול, לעצמנו, לאויבינו, ולעולם: ירושלים עיר הנצח לא לחלוקה, לא למסירה, ולא להפקרה".

    סמוטריץ' פנה לשותפו לשעבר נפתלי בנט ואמר, "אני מציע לך, נפתלי ידידי, רגע לפני שאתה חותם הסכם קואליציוני שיהפוך את מרב מיכאלי, ניצן הורביץ, תמר זנדברג ויאיר גולן לשרים בכירים בממשלתך, לעבור על חשבונות הפייסבוק והטוויטר שלהם ולהקשיב לראיונות שלהם בתקשורת בימים האחרונים. אם אחרי העמדות המעוותות והמקוממות שהם השמיעו שם אתה עדיין רוצה להקים איתם ממשלה אז הלכת לאיבוד כנראה באופן חסר תקנה. אני מקווה מאוד שלא זה המצב".

    סמוטריץ' פנה לראה"מ וח"כ סער, "בה ונגלה כולנו אחריות לנוכח אתגרי השעה. בואו נתעלה לגודל הרגע ונקים יחדיו ממשלה ימנית חזקה. אסור לנו לתת לאויבינו את התענוג לראות אותנו רבים ומפולגים וחסרי יכולת שלטונית, שנדרשת לנו כל כך כדי לנצח אותם ולאכוף עליהם את ריבונותה של המדינה היהודית. אנחנו חייבים להקים כאן ועכשיו ממשלת חרום ימנית".



    0 תגובות